Tuesday, July 29, 2014

Hurt

Hi,





It is never been a real Raya for the past 5 years.

AKU DAH PENAT ! AKU DAH PENAT ! 

Why they keep treating me like an outsider, like I never exist in their life ?

Aku ada, aku tak ada, sama saja. It would never make a different.

Aku pilih untuk berdiam diri. 

Sebab aku sorang je mampu jaga hati sendiri.

Aku tak tau sampai bila aku harus bersabar

Would there be anyone or someone who can love me just the way I am ?

Kalau bukan orang yang membesar dengan kita, siapa lagi akan percaya dan terima kita ?

Dorang buang aku dari hidup dalam sekelip mata.

Sampai saatnya, aku akan pergi. Pergi jauh dari hidup ni. Itu janjiku.

Ya Allah,

Kau kuatkan lah hatiku untuk terus terima dugaan ini kerana aku dah tak kuat nak teruskan hidup macam ni.

Athirah

No comments:

Post a Comment